עמוד מוצר השנה בפייסבוק

מספר שיא של חשיפות בקמפיין רשת לזוכי מוצר השנה


מעל 2 מיליון חשיפות לזוכי מוצר השנה וכמאה אלף אינטראקציות בפעילות משפיעני רשת משותפת ל"מוצר השנה – בחירת הצרכנים" ולחברת לייק אנד שר: יוטיוברים, כוכבי אינסטגרם, סנאפצ'ט ופייסבוק קידמו את זוכי פרס מוצר השנה ברשת והובילו למספר שיא של חשיפות ויותר מ-53 אלף לייקים, תגובות ושיתופים: "צילום סטורי של קרם ניוואה הגיע לכ-29 אלף צפיות. הקמפיין יצר באזז מסיבי ברשת". .

צפו כאן בפוסטים ובתמונות





1 איחוד האמירויות תורכיה מלזיה הודו פורטוגל דרום אפריקה פולין אוסטריה בלגיה הולנד צרפת אנגליה ספרד איטליה ארצות הברית יוון אינדונזיה לבנון קנדה אוסטרליה רומניה הונגריה