עמוד מוצר השנה בפייסבוק

2.85 מליון חשיפות נרשמו לפעילות מוצר השנה בקרב הבלוגריות של תפוז


במסגרת שיתוף פעולה עם הבלוגריות של "תפוז", 20 מובילות דעה משפיעניות התנסו במוצרי השנה הזוכים והמליצו עליהם לעוקבים שלהן 2.85 מליון חשיפות.
זה הנתון שנרשם בסיומו של קמפיין בלוגריות שנערך לאחרונה בשיתוף פעולה עם כ-20 מובילות דעה ומשפיעות, הפעילות באתר תפוז.
מארגני "מוצר השנה" בישראל שלחו לבלוגריות תיקים המכילים מגוון מהמוצרים הזוכים וביקשו מהן להתנסות בהן ולשתף את העוקבים שלהן בחוות דעתן.
הבלוגריות ניסו, טעמו, צילמו והכי חשוב - המליצו לכ- 2.85 מיליון עוקבות ועוקבים על מוצרים במגוון תחומים כדוגמת אוכל, לייף סטייל, תינוקות, טיפוח ועוד.

לחצו כאן לבלוג של

הילה ולבריאות
סיון סטרומזה - הסיקורית
הילה
מהזוית של רוית
talia's beauty





1 איחוד האמירויות תורכיה מלזיה הודו פורטוגל דרום אפריקה פולין אוסטריה בלגיה הולנד צרפת אנגליה ספרד איטליה ארצות הברית יוון אינדונזיה לבנון קנדה אוסטרליה רומניה הונגריה